Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

znfe

Av Äckel - 5 juli 2010 23:27

Jag förstår inte hur det blev såhär. Sitter i mitt nya rum. (tog över min systers när hon flyttade) Och typ gråter. Skrattar och gråter om vartannat. Det är som att alla känslorna kommer på samma gång. Och boyie vet nu. Berättade i lördags. På fyllan. Aldrig mer alkohol. Jag hatar mitt liv och försöker väl leva något jävla fantasi-liv i hopp om att det andra ska försvinna. I hopp om att det fula, värdelösa i mig ska försvinna. Att om jag bara umgås med rätt personer, syns på rätt fester och gör allting på ett snabbt och smidigt sätt, så kommer allt detdär gamla, äckliga försvinna. Men det gör inte det. Det är som att det etsar sig fast, djupare och djupare för varje dag som passerar förbi. Mitt behov att bli smal, det blir starkare och starkare, men jag ljuger för alla. "Jag har redan ätit", "Jag mår inte så bra", "Det går bättre och bättre". Varför gör jag såhär? Jag förstör för migsjälv och krossar andras förtroende gentemot mig. Jag gräver ner migsjälv djupare i detta, bara för att ana tycker att det känns bra. Okej, jag kanske äter mer, men det innebär ju även att jag spyr mer. Jag vill verkligen vara här. Och så hittar jag inte mina rakblad heller. Jag har jobbat dem senaste dagarna och det tär i min själ. Jag orkar inte. Det kommer snart bli alldeles för mycket för min del. Utlandet närmar sig med stormsteg. Hur ska jag kunna sakta ner? Hur ska jag kunna varva ner och hur i hela friden ska jag våga visa mig i bikini?


Helvete, nu gråter jag också.

Igen.

VARFÖR ÄR DET SÅHÄR!?

OCH VAR I HELA HELVETET ÄR MINA JÄVLA RAKBLAD!?


Jag är så oerhört ledsen och ensam.

Jag orkar verkligen inte mer nu.


/p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Äckel - 23 augusti 2010 10:39

Jag kommer inte skriva här något mer.   Vill ni ha mer information, så kommentera.   Tack för mig.   /pepsodent ...

Av Äckel - 16 augusti 2010 09:58

blä.   jobb med boyie snart och han går på mina sista nerver gentemot honom.     hur ska det gå?   /pepsodent ...

Av Äckel - 15 augusti 2010 11:38

Hur kan du ens ha kvar dem? HUR FAN KAN DU ENS HA KVAR BILDER PÅ DITT EX!? Och på hennes BRÖST! Till råga på allt! FYFAN!!!!!!   Och hur fan lyckas du med att kalla mig för HENNES namn TVÅ gånger på en jävla  kväll. Till och med mamma t...

Av Äckel - 13 augusti 2010 11:53

tråkigtttttttttt!   Tvättat och städat. Nu blir det till att stryka och sedan ska jag väl duscha eller så. Ska ner till stan också...   Konsekvenserna av det men gör, får man faktiskt vara beredd på att få ta.   /p ...

Av Äckel - 12 augusti 2010 16:54

Jag förstår inte. Jag kan för mitt liv inte förstå det. Gått upp 2 kilo på resan. 48. Och boyie har tvingat i mig massa mat sedan jag kom hem. Känns inte bra. Framförallt när jag inte har tillgång till en jävla våg. Nu när jag typ bor h...

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards