Alla inlägg under mars 2010

Av Äckel - 31 mars 2010 12:40

Mår så dåligt!

Ligger ihopkurad i soffan och kämpar mot tårarna..

Jag hatar min kropp.. jag HATAR den!

Den äcklar mig!

Varenda centimeter!

Varenda gram!

Ta bort det.. ta bort allt fett!


Inge mer mat... INGET mer!


Å  är GRYMT BESVIKEN på Pepsodent...

Du ljög mig rakt i ansiktet!

Du lovade!

Va håller du på med!!!??!


hatar allt..


springer min väg...


/ colgate

Av Äckel - 31 mars 2010 11:15

Hm , det här med ABC:n går bra..

Faktiskt,

Körde crosstrainer igår..

40 min..

Känns bra..


Har även varit hos en dietist som har sagt åt mig vad jag inte får äta och så för att kunna sova bättre.

Jag får inte äta gluten eller kött (bara fisk och fågel)

Jag får inte äta socker.

Jag får träna max någon ggn i veckan, (who cares? )

Och massa andra regler xD

As weird.

Måste äta 6ggr m dagen.

Men det gör jag ju ofc INTE!



Och så åker jag ju bort imorgon.

Det blir säkert kul.

Åker hem igen på måndag.

Men kommer hålla er uppdaterade över påsk ändå.


Nu kämpar vi tjejer! 


// pepsodent.



Måndag - Dag 1: 500 kalorier (el mindre) [x]

Tisdag - Dag 2: 500 kalorier (el mindre) [x]

Onsdag - Dag 3: 300 kalorier []

Torsdag - Dag 4: 400 kalorier []

Fredag - Dag 5: 100 kalorier []

Lördag - Dag 6: 200 kalorier []

Söndag - Dag 7: 300 kalorier []

ABC

Av Äckel - 28 mars 2010 23:09

Imorgon blir det abc-dieten från början.

Skriver här och tar det lite i taget,

blir för mycket om man ska kolla på alla 50 dagarna samtidigt,

så...

Nu kör vi.



Måndag - Dag 1: 500 kalorier (el mindre) []

Tisdag - Dag 2: 500 kalorier (el mindre) []

Onsdag - Dag 3: 300 kalorier []

Torsdag - Dag 4: 400 kalorier []

Fredag - Dag 5: 100 kalorier []

Lördag - Dag 6: 200 kalorier []

Söndag - Dag 7: 300 kalorier []



/popepopsosododenontot

Av Äckel - 28 mars 2010 17:41

tyckte de var dags att skriva av sig...


Mat = skit!

De smakar ingenting...

Svårt att äta med halsen igen (lätt glad för de!)

Gör att jag kan skylla på halsen när jag vill neka

mig själv mat...

Vill hellst de hela tiden..

men ändå äter jag ibland...

Jag vill spy vissa stunder.. men rädslan av att halsen

ska bli ett helvete håller mig tillbaka.

Jag vill oftast bara lägga mig under täcket ocg gömma mig från världen..

Ingen ska få se det fett som finns på min kropp!

Ingen!

De finns hur mkt som hellst!

Ökar för varje dag..

Ser inget annat än allt fett på min kropp,

ojämnheterna i huden och hur jag vill ändra mig sj

när mina ögon möter min spegelbild...


..


Är med pojkvännen...

Älskar verkligen han.. men är jätte rädd att få

mitt hjärta krossat igen

att han kommer lämna mig lr bli osäker på sina

känslor...

Han umgås fortfarand med "henne" och många andra tjejer..

många som jag VET skulle eller vill eller helt enkelt raggar på han.

De känns inge bra..

För jag ber alla som gör så mot mig dra ngn stans oftast..

MEn nu har jag bara börja ignorera ifall ngn flörtar med mig.


Just när de kommer till henne känner jag hur mina knän viker sig...

Å hjärnan som så länge vari förbjuden att skapa scenarion, å fortfarande är! börjar ändå med tusen historier och lögner,


Jag VET att han älskar mig över allt!

Minst lika mycket som jag älskar han!

Men nya tjejer dyker upp...

Precis som hon en gång gjorde..

va händer då vi inte träffats på länge?

kommer du bli osäker igen och finna ngt nytt?

nej!

Får inte tänka sådär!!


...


Du vet om mina mat-problem... men du vet inte i vilken skala

du vet inte hur dåligt jag mår..

Hur äcklad jag blir av mig sj när du drar din hand längst mitt lår

eller när du smeker mig på sidan av magen...

Känner bara hur mycket fett det finns där och fattar inte

hur du på ngt sätt kan älska det fettberg som sitter framför dig..


Vart ska man springa när vägen tar slut?


/colgate

Av Äckel - 23 mars 2010 18:14

Igårmorse stod vågen på 49.7

Har inte vägt mig idag.

känner mig bara fet.

har spytt upp min middag också.

Måste träna idag också.

SKa nog göra det nu.

Innan boyie kommer hit.

HURTING HURTING HURTING.

Gör min hals.

Det är vad du gör det till.

Tänkte laxo idag också.

Men boyie kommer.

Inte så roligt då.



IMORGON ÄR DET NYA TAG!

SKÄRPNING MED MATEN!!!



// Peposodento!!

FEL

Av Äckel - 22 mars 2010 10:39

Även jag gör fel...

jag tänker fel..

Jag struntar i att äta för att kanske bli smalare..

Ifall jag inte äter blir jag säkert smal.. de e vad min hjärna tänker...

Men jag VET att de inte fungerar så...

Jag VET att de e vatten som först försvinner så att hoppa a glädje för att tre kg e borta e bara korkat!

Jag VET att jag måste äta, sen träna för att bli mer "fit"

Jag VET att ifall jag inte äter orkar inte kroppen med. Å man kan bli allvarligt sjuk (inte bara gällande ätstöringar)

Jag VET att ifall jag svälter mig själv och sedan äter något litet håller kroppen fast vid det som om det gäller livet... vilket det gör!


Jag VET att de e FEL! Men kan ändå inte le nöjt då man vaknar på morgonen och höftbenen sticker ut.. magen ligger under revbenen och magen är PLATT å FIN är man ställer sig upp.. Mina "love handles" blir mindre och får även för mig efter några dagar av svält att mina ben blir smalare...


jag svälter inte mig sj just nu.. jag äter faktisk!

Men tankarna på att jag är äcklig och fet finns här.. å att se mig sj i spegeln får mig gråtfärdig.. Såg en dag att vikten gått upp till 53.. trodde jag skulle dö!

Nu e den nere i 51 igen tror jag...

Men mår dåligt över det.. Å de börjar synas.. folk börjar fatta att jag tycker jag e tjock..

Folk tycker jag e dum i huve som vill bli smalare.. en tjej på nästan 1.70 och väger 51-52 kg..

Vill bli 46 kg igen... jag VILL! Jag SKA!!!


Jag VET.. men väljer att vända bort huvudet. Jag beter mig som ett jävla småbarn som inte vill inse att den gjort fel!

Vart är mamma och rättar mig? Vart är den personen som ska hjälpa mig in på rätt väg?


Vet inte vad jag gör...


// Colgate

hm.

Av Äckel - 20 mars 2010 15:36

Hetsade i mig en hel förpackning ballerina kladdkaka.

Spydde efteråt.

drack vatten och spydde ännu mer.

Nu har jag inga cravings och förhoppningsvis inte så jävla många kcal i kroppen.


//pepsodent,

NO!

Av Äckel - 20 mars 2010 13:24

ALLTSÅ DET HÄR GÅR INTE!


JAG MÅSTE HA EN BALLERINA KLADDKAKA!!!



/pepsodent

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards