Alla inlägg under juni 2010

Av Äckel - 27 juni 2010 20:32



Imagine pageant
In my head the flesh seems thicker
Sandpaper tears corrode the film



/p

Av Äckel - 26 juni 2010 13:58

hatar alla w-b ana/mia bloggare.

dethär är inget liv man VILL leva.

Jävla spån.



Igår var det fest.

Lyckades hålla matkcal på minus, men alkoholkcalen... SKYHIGH.

Imorse vaknar jag 6 efter 1.5 timmes sömn och bestämmer mig för att gå 10km hem.

och jag gjorde det.

Mina ben och leder värker.

Mina armar,

och min mage.


Har ätit för mycket idag redan.

Tror inte det blir någon middag, för ikväll blir det mer alkohol.


Och boyie var inte okej igår.

Men han vet det redan och han vet varför.

menmen,

sådant som händer.

Jag älskar honom, samtidigt som jag hatar att gör så mot mig.

Jag orkar inte riktigt.


"Det kanske är dags"

"dags för vad?"

"att snacka med honom"


Min låtsaspappa.

Han förtår saker,

även om han har svårt att vara seriös.

Tack gode gud att han finns.



Annars har jag, bortsett från igår, på 3 dagar ätit lite. Och mindre ska det bli.

Morgonvikten låg på 47.9 idag.

på onsdag ska den ligga på 46.x

då ska jag även pierca bröstvårtan!



tagga

/pep


Av Äckel - 22 juni 2010 14:26

"Jag vill prata med dig om en sak när vi träffas nästa gång."


Boyie.

OM han gör slut går jag sönder.



/pepsodent.

Av Äckel - 21 juni 2010 01:22

ångest,

tårar,

rakblad,

vad händer?

/p

Av Äckel - 20 juni 2010 22:47

lyssnar på musik och gråter.

nu ska jag plocka fram en bok, och leka att jag är huvudpersonen.

Så kanske jag får känna mig normal igen, yes?


/pep

Av Äckel - 20 juni 2010 16:59

ibland blir det för mycket av det goda


och jag misstänker starkt att jag har fått för mycket utav boyie.


/p

Av Äckel - 20 juni 2010 12:54

Huvudvärk.

Halsont.

Ångest.

Varför är det såhär?


Jag kunde inte. Jag kunde inte.

Jag är patetisk.

Tyvärr.

Stackars boyie.


"Du ser ledsen ut"

"va?"

"I ögonen"


typ.

Det var jobbigt att höra.

Varför kan jag inte bara få vara normal?

Jag kan känna mig normal, men så fort mat kommer på tal,

Så försvinner känslan inom en hundradels sekund.

Jag vill inte.


Nu ska jag nog ut och gå.


Bilden togs för 2 dagar sedan.


  



äckligt.

/pep

Av Äckel - 19 juni 2010 21:35



Älskar låten och gråter.

Gråter, gråter, gråter.

Varför gör det så ont?

Jag har inte ens gjort någonting än.

/p

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards