Alla inlägg under februari 2010

...

Av Äckel - 25 februari 2010 13:10

JÄVLA MORSAN!
JÄVLA SYSKON!

JÄVLA BOYIE!
JÄVLA PANNKAKOR!


Jag har fått nog.

Ett snitt per varje sak jag stoppar in i min mun.

Och tre snitt per varje gång jag måste "sträcka" på munnen.

NOLL SNITT NÄR JAG LYCKAS FASTA!

Imorgon är det fredag.

Då blir det full fart på stan.

Ska träna på crosstrainern ikväll.

Ingen innebandy idag.

JÄVLA FETT!!


Morsan; Förstör!

Syskonen; På mammas sida!

Boyie; Besviken!

Pannkakor; KALORIER!!!!


ÅT HELVETE MED ALLTING!

JAG GER FAN UPP ALLTING NU!!!!

ALLTING UTOM ANA/MIA!


Försök att stoppa mig, FÖRSÖK NI BARA!!!!


// PEPSODENTT!!!!!!!!

Av Äckel - 23 februari 2010 15:35

Nu sitter jag här igen.

Men en svidande hals på grund av mina misskötningar.

Har hetsat nästan varje dag nu.

Har spytt som en gris efteråt.

Klarar inte av migsjälv.

Vill verkligen inte hetsa.

Har ju som hållit mig på en nivå där jag inte behöver,

eller har klarat mig utan att hetsa.

Men nu faller jag.

Jag hetsar, spyr, hetsar, spyr, hetsar, spyr.

Och käkar laxo som en jävla tok.

Jag vet inte hur jag lyckas.

Men jag har tappat lite i vikt iaf.

Jag går upp och ner.

Pendlar mellan 49-50

Känner mig äcklig.

Mitt mål är 43.

Och jag ska lyckas.

JAG SKA LYCKAS!

Ingen ska få hålla ned mig och stoppa mig.

Jag ska bli smal.

Let it go!


Jag sitter uppe och målar varja natt, då sova är uteslutet.

Jag kan inte sova, och när jag väl sover så drömmer jag mardrömmar.

Mardrömmar värre än många kan tänka sig.

Jag hatar sömn.

Jag hatar den! HATAR HATAR HATAR!!!


Tror även att jag fått blåskatarr.

Jävligt skönt! (not)


Jag har inte heller någon att umgås med i skolan.

Jag är ensam.

Ensam och övergiven.

Övergiven av min familj, som bara tjatar om mat.

Av min pojkvän som säger "Aja, du gör som du vill"

Av min bästa killkompis "Jag kan inte stoppa dig, men jag är väldigt orolig för din skull. Jag tycker att du tappat för mycket"

Jag vet inte längre om det är värt det.

Är allt detta ens värt att kämpa för?

Varför ska jag lämna Ana/Mia och bli fet?

Varför ska jag ge upp det enda jag vill,

För att alla andra vill det?

Nej.

AIN'T GOING TO HAPPEN!


Det kommer bli hårdare träning nu.

MYCKET hårdare.

Och mindre mat.

MYCKET mindre mat.


Jag behöver bli smal.

Det vet jag.

Jag måste få bort dessa äckliga sittveck.

Mina fettansamlingar på insidan lår, armar och på min mage.

Nu är det verkligen skärpning.

VERKLIGEN VERKLIGEN skärpning.

Blir max 3 mål om dagen.

INTE STORA SÅDANA.


Planer för imorgon;

Frukost; ett äpple ~ 47 kcal

Lunch; Ingen(tuggummi) ~ 7 kcal

Middag; Fisk och potatis ~ 122 kcal


Träning;

Crosstrainer 45min - 310kcal

mage och rygg 3x30


KOM IGEN NU!



//en äckligt jävla ensam pepsodent


Av Äckel - 18 februari 2010 18:28

Imorgon är det fredag.

Har hållit mig till ABC:n dem senaste dagarna, men nu bli det fan fasta över helgen.

Jag vill se resultat på vågen.

ÅååH! vad jag älskar när jag lyckas neka migsjälv mat när jag är hungrig.


Har nyss spytt efter middagen och ska dra iväg och träna innebandy, INTENSIVT i en och en halv timme snart, ÄCKLIG JAG ÄR!

NU ÄR DET SKÄRPNING SOM GÄLLER!



43 kilo. Det är mitt nuvarande mål. Är 5-6 kilo dit. NU SKA JAG FAN LYCKAS!

ÅT HELVETE MED ALLT ÄCKLIGT FETT!


Psylliumfrön blir maten i ett antal dagar nu. fyfan.


SE MINA KILON RASA FOLKET!

WATCH ME LOOSE IT!


pepsodent

Av Äckel - 15 februari 2010 12:24

Idag är det dag 6,

eftersom jag failade och hetsade igår, så kan jag kompensera det med fasta idag, (stod det på en hemsida iaf)

Och jag hoppas att det stämmer.

Någon som vet helt säkert?


Har iaf gått bra tills nu.

Har inte ätit någonting alls.

Inte ens tuggat tuggummi.

Klockan är bara 12, ska väl lägga mig om ca 10 timmar.

har varit vaken i 6 timmar.

Det borde jag väl klara?


Jobbigt bara att bo hemma.

Men eftersom jag slutar klockan sex idag så kan jag ju säg att jag ätit i stan eller något.

Det känns bra, så jag tror att jag klarar det!


ska även ut och springa 40 min när jag kommer hem.

eller om det blir en promenad på 1.5 timme istället.

Men det ser jag väl då.

Funderar på att lägga upp en bild på min kropp.

Men är rädd att ni kommer bli äcklade.




Yey me!

// pepsodent

Av Äckel - 14 februari 2010 18:28

Idag är det dag 5 om jag minns rätt xD

Skötte dag 3 och 4 toppen,


MEN, har hetsat idag så imorgon blir det fasta för att kompensera hetsandet idag...


Jag måste verkligen skärpa mig nu,

Jag vill även spy.

Tror det blir laxo.


Shit, jag skulle verkligen behöva hjälp.


Förresten, Psylliumfrön, är det någon utav er som har testat det?

Man blötlägger dem, sedan äter man dem, innehåller INGA kalorier, men ger en mättnadskänsla som heter duga!

Dock är dem jätteslemmiga att svälja xD



Stay strong!


//pepsodent!


:/

Av Äckel - 13 februari 2010 22:19

Å där försvann den maten!

Jag som inte ens spy upp den längre...

MEn nu mådde jag illa... gick in på toan å allt bara for upp...

Gör inte så ont i halsen längre...

Ganska skönt att få bort allt...

Hoppas lite på att de fortsätter av sig själv

Men ser väl.. snart bli de ändå

typ inge mat alls i någon vecka...

Inte självbestämmt!


Men smal vill jag bli! 54 kg, skämtaru eller!!!

Ska gå ned 10 kg.. lr vill de iaf...

Mår illa när jag ser mitt fett...

De ska bort, Bort, BORT!!!


Ne allt e kaos...


Tur jag har pepsodent!


Ska dra


/colgate

Av Äckel - 12 februari 2010 14:16

IN ;

Tuggummi ~ 7 kcal



UT ;

1h 10 min promenad ~ 210kcal'


Härlig dag


// pepsodent

Av Äckel - 12 februari 2010 09:23

Idag är det dag 3 på ABC vilket innebär 300 kcal.

Det blev ingen frukost.

Bara tuggummi.

Kommer skriva det som IN.

Det blir nog samma lunch som igår, om inte, ingen.

Middag är väl tveksamt.

Kanske måste äta.

Ska till "Mr.X" ikväll.

Så vi ser väl.


Stay strong!



// Pepsodent!

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards