Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Äckel - 15 mars 2010 09:53

Springa, springa, springa.

Laxering, laxering, laxering.

Tillbaka på ruta ett.

Det sög ju.

Varför är jag så dålig?

Är det fettet som gör mig dålig?

Eller vad handlar detta om?


Varför kan jag inte bara få vara lycklig?

Precis som Boyie?

Han är så nöjd med sitt liv.

Han är så nöjd med att bara vara sig.

Jag förstår att det är folk som är nöjda.

Jag skulle kunna döda bara för att få vara lycklig själv,

även om så bara för en dag.


Var min första löptur, igår, för tidig?

Var det för tidigt att börja springa?

Jag tror det.

Jag tror det.

Det är nog därför jag sitter här med 7 laxotbl i min kropp,

och löparskorna på fötterna.

Ska ut och springa igen nu.

Sedan ikväll.

Ingen vet att jag sprungit idag på dagen då.

Då kan jag springa 2 ggr.

Och så kan jag ta en promenad.

Det blir nog toppen.

Ingen mat idag.

Bara middag.

Och det får inte bli mycket.


Nej, nu ska jag ut och bränna.

Bränna, bränna, bränna.



// Pepsodent.

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards