Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Dax...

Av Äckel - 28 mars 2010 17:41

tyckte de var dags att skriva av sig...


Mat = skit!

De smakar ingenting...

Svårt att äta med halsen igen (lätt glad för de!)

Gör att jag kan skylla på halsen när jag vill neka

mig själv mat...

Vill hellst de hela tiden..

men ändå äter jag ibland...

Jag vill spy vissa stunder.. men rädslan av att halsen

ska bli ett helvete håller mig tillbaka.

Jag vill oftast bara lägga mig under täcket ocg gömma mig från världen..

Ingen ska få se det fett som finns på min kropp!

Ingen!

De finns hur mkt som hellst!

Ökar för varje dag..

Ser inget annat än allt fett på min kropp,

ojämnheterna i huden och hur jag vill ändra mig sj

när mina ögon möter min spegelbild...


..


Är med pojkvännen...

Älskar verkligen han.. men är jätte rädd att få

mitt hjärta krossat igen

att han kommer lämna mig lr bli osäker på sina

känslor...

Han umgås fortfarand med "henne" och många andra tjejer..

många som jag VET skulle eller vill eller helt enkelt raggar på han.

De känns inge bra..

För jag ber alla som gör så mot mig dra ngn stans oftast..

MEn nu har jag bara börja ignorera ifall ngn flörtar med mig.


Just när de kommer till henne känner jag hur mina knän viker sig...

Å hjärnan som så länge vari förbjuden att skapa scenarion, å fortfarande är! börjar ändå med tusen historier och lögner,


Jag VET att han älskar mig över allt!

Minst lika mycket som jag älskar han!

Men nya tjejer dyker upp...

Precis som hon en gång gjorde..

va händer då vi inte träffats på länge?

kommer du bli osäker igen och finna ngt nytt?

nej!

Får inte tänka sådär!!


...


Du vet om mina mat-problem... men du vet inte i vilken skala

du vet inte hur dåligt jag mår..

Hur äcklad jag blir av mig sj när du drar din hand längst mitt lår

eller när du smeker mig på sidan av magen...

Känner bara hur mycket fett det finns där och fattar inte

hur du på ngt sätt kan älska det fettberg som sitter framför dig..


Vart ska man springa när vägen tar slut?


/colgate

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Äckel - 23 augusti 2010 10:39

Jag kommer inte skriva här något mer.   Vill ni ha mer information, så kommentera.   Tack för mig.   /pepsodent ...

Av Äckel - 16 augusti 2010 09:58

blä.   jobb med boyie snart och han går på mina sista nerver gentemot honom.     hur ska det gå?   /pepsodent ...

Av Äckel - 15 augusti 2010 11:38

Hur kan du ens ha kvar dem? HUR FAN KAN DU ENS HA KVAR BILDER PÅ DITT EX!? Och på hennes BRÖST! Till råga på allt! FYFAN!!!!!!   Och hur fan lyckas du med att kalla mig för HENNES namn TVÅ gånger på en jävla  kväll. Till och med mamma t...

Av Äckel - 13 augusti 2010 11:53

tråkigtttttttttt!   Tvättat och städat. Nu blir det till att stryka och sedan ska jag väl duscha eller så. Ska ner till stan också...   Konsekvenserna av det men gör, får man faktiskt vara beredd på att få ta.   /p ...

Av Äckel - 12 augusti 2010 16:54

Jag förstår inte. Jag kan för mitt liv inte förstå det. Gått upp 2 kilo på resan. 48. Och boyie har tvingat i mig massa mat sedan jag kom hem. Känns inte bra. Framförallt när jag inte har tillgång till en jävla våg. Nu när jag typ bor h...

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards