Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Äckel - 8 februari 2010 14:24

Jag vet att det låter sjukt,

men,

Jag väljer anorexin.

Jag tänker bli smal!





LÅT MIG VARA!!

 

 

 

 

//Pepsodent!

Av Äckel - 8 februari 2010 13:09

jag är fet, fet, fet, fet, fet och så patetisk.

jag har gråtit sedan klockan åtta imorse, bara för att jag inte vill gå till skolan.

som tur är har jag en väldigt förstående mor.

hon sjukanmälde mig trots min "studiemedelsvarning".

jag har just tagit en dusch, och skurit, skurit, skurit och skurit.

det svider så skönt när vattnet rinner igenom det öppna såret.

det får mig att vara levande.

Har ätit 3 pannkakor, och en jävla MASSA annat.

Jag är så jävla äcklig.

det blev 8 laxotabletter efter det.

och en omgång "spänna magen och böja sig fram över toan".

jag mår så dåligt.

jag har gått upp i vikt.

MASSOR!

jag måste gå ner igen.

gå ner till 43,5.

det var inte längesedan.

det är nästan tio kilo jag gått upp.

51 kilo.

jag är äcklad.

jag måste, måste, måste träna varje dag, resten av den här veckan.

jag ska gå till skolan,

jag ska vara en duktig tjej.

men jag vill inte andas.

jag har ingen anledning att dra ett enda andetag till.

jag måste ner i vikt.

jag MÅSTE gå ner till 43.

MÅSTE MÅSTE MÅSTE!

jag kommer göra allt som krävs.

jag tänker göra mig av med ALLT som försöker vara i min väg.

jag menar verkligen allt.

ALLT ALLT ALLT OCH ALLA!!!

jag måste bli smal.

jag är så äcklig

äcklig

äcklig

äcklig

äcklig



hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon, hjälp mig någon!



// Pepsodent.

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards