Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Äckel - 1 februari 2010 15:49

Jag vill inte kämpa med mina spyreflexer.

Jag tänker låta dem komma.

Jag tänker bli smal.


Pepsodent!

Av Äckel - 1 februari 2010 10:11

Jag kan inte äta utan att sedan gå direkt in i badrummet å se till att skiten försvinner.

Han har slutat älska mig.. var det var för att jag börjar bli så tjock?

Jag ska gå ned.. jag vill bli mindre... jag vet inte vad jag annars ska ta mig till..

Jag äcklas av min kropp och klarar inte av att se den.

att kunna ta i fettet på mina lår, min mage.. får mig att aldrig mer vilja titta på mat..

Men ändå äter jag.. för att inte må dåligt över att jag inte ätit. men sen mår jag dåligt över att jag gjort det och ser till att de försvinner. Börjar bli en vanesak nu...

Men får inte upp allt -.-

Jävla spyreflexer!


Finns de typ inge piller man kan ta för att spy?

Ett piller jag ska köpa e iaf liposinol... Jag SKA bli smal!


Känns som att jag tappat kontrollen på allt omkring mig... Allt har bara rasat...

Den jag älskar mest av allt har övergivit mig...

left me to die...

Å de var i slutet av vårat förhållande mina ätproblem börja... var de därför han lämna mig?

Jag vet bara inte mer...


Vart man är går det runt smala fina tjejer omkring mig.. gör att jag inte änns kan ha händerna nära kroppen utan att känna allt fett jag har på min kropp...

Äckligt!


Måste gå.. förlåt pepsodent. vill ite att du ska få mer problem :(

Men jag kämpar för dig! Ger inte upp för jag bryr mig inte om ifall jag faller..

Men DU ska inte falla! Så jag kämpar även fast mitt hjärta är krossat, mitt liv rasat och luften är borta.. Du är värd de...


Älskar dig love colgate!


Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards