Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Äckel - 9 februari 2010 14:31

jag vet inte riktigt vad jag ska gör längre.. kämpar för att kunna stå men faller hela tiden! Är som om jag stapplar omkring i öknen och fötterna får aldrig fäste, för när jag väl ställt mig upp igen tappar jag fästet och faller med aniktet först rakt ned i sanden.


Bråkar just nu med pepsodent.. de suger..

Vill dig inget ont.. men nu sa jag sanningen

rakt upp i ansiktet på dig..

du kommer bli jätte sårad och sur.

Men tänker inte gå som katten runt het gröt!

även fast jag vet att det är det som behövs..

Förlåt...

Vill inte såra dig.. men har slut på alternativ att förklara


Jag åt pizza igår.. tänkte skippa att spy upp det..

Men min kropp tryckte bort det själv...

Det var som om jag var fylld till fullo och den bara kastade ut skiten...

Det var skönt.. att inte ha det i sig mer

Det var dumt att ens äta det.. men blir sugen på en massa

onyttigt nu på senare tid.. vilket suger!


Använder fortfarande tandborsten.. men inte lika ofta..

Har tappat lusten på att ens försöka då min kropp inte

vill...

Jag vet bara inte vad jag ska kämpa för längre...

Jag orkar bara inte.. jag vill bara inte!


nej.. ska dra...


/colgate

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards