Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

lost

Av Äckel - 18 maj 2010 11:04

Nu gör det inte lika ont i magen längre..

ganska skönt...

MEn åt mat igår.. ALLT FÖR MKT!

Pasta och bacon.. fatta inte varför.. fick ngn impuls som

jag dumt nog följde...

Men har inte ätit alls ida, inte ens min chokladbit..

den bli ikv.. Den och cola zero <3


Pratade med älskling om min matstörning igår

lr han pratade med mig...

Han va inte alls nöjd och under sommaren vill

tvinga mig att äta...

Jag blev inte nöjd.. inte alls!

Han e orolig..

Han verkar bry sig vist  om jag vill gå ned,

att ljuga för han är inget jag vill.

'det skadar vårat förhållande..

å det är det som betyder allt för mig...

så vet inte riktigt vad jag ska göra..

för vet om han vill tvinga i mig mat..

så kommer jag börja ljuga för han med...


Vet pep att jag inte ska göra såhär

vet att du bli sur på vet

Å vet hur mkt du kämpar

just nu ids jag inte bry mig..

utan låter allt läggas på skolan då jag

nu troligtvis börjar få magsår pga att jag hatar skolan

låterdumt men de e sant..

att vantrivas så hårt som jag gör här..

många mil från dig och älsklingen tär så hårt!

vet inte vad jag gör.. vet jag orde sluta,

men som du sa.. Älskar just nu att avstå mig sj från mat...


Höftbenen som sticker ut när man ligger och magens insjunkade känsla.. att skulderbladen syns och rvbenen visas..

bättre änsla finns inte...


Vad är det som händer med mig?

De e vad Älsk fråga igår "va hände med min starka flickvän?"

Jag vet inte blev mitt svar..

För just nu fattar jag inte vad som händer..



I'm lost in the storm...


/ colgate

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Äckel - 23 augusti 2010 10:39

Jag kommer inte skriva här något mer.   Vill ni ha mer information, så kommentera.   Tack för mig.   /pepsodent ...

Av Äckel - 16 augusti 2010 09:58

blä.   jobb med boyie snart och han går på mina sista nerver gentemot honom.     hur ska det gå?   /pepsodent ...

Av Äckel - 15 augusti 2010 11:38

Hur kan du ens ha kvar dem? HUR FAN KAN DU ENS HA KVAR BILDER PÅ DITT EX!? Och på hennes BRÖST! Till råga på allt! FYFAN!!!!!!   Och hur fan lyckas du med att kalla mig för HENNES namn TVÅ gånger på en jävla  kväll. Till och med mamma t...

Av Äckel - 13 augusti 2010 11:53

tråkigtttttttttt!   Tvättat och städat. Nu blir det till att stryka och sedan ska jag väl duscha eller så. Ska ner till stan också...   Konsekvenserna av det men gör, får man faktiskt vara beredd på att få ta.   /p ...

Av Äckel - 12 augusti 2010 16:54

Jag förstår inte. Jag kan för mitt liv inte förstå det. Gått upp 2 kilo på resan. 48. Och boyie har tvingat i mig massa mat sedan jag kom hem. Känns inte bra. Framförallt när jag inte har tillgång till en jävla våg. Nu när jag typ bor h...

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards