Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Äckel - 29 maj 2010 16:36

Imorse vaknar jag klockan 5. Jävligt törstig. Dricker och går och lägger mig igen. Vaknar halv sju och MÅSTE spy. Alltså inte med mening, och går sedan och lägger mig igen, stiger upp runt 8 och dricker 2 klunkar vatten och MÅSTE spy igen. Lägger mig på det kalla golvet och somnar där. Blir väckt 5min senare och lägger mig i soffan en stund, går och väcker boyie och drar med honom i duschen och sitter där ett jävla bra tag.


Har nu fått i mig 1dl cola zero och ca 3msk vatten, på hela dagen. Mat blir det nog ingen alls idag, då lär jag spy som gris sen, och det vill vi ju inte!? Kanske dricker lite fun light senare.


Men iaf, gårkvällen var sjukt jävla rolig. Trodde dock inte att jag skulle kunna dricka alkohol med tanke på alla kcal. Men efter en colazero-whisky så var den tanken som bortblåst. 4.5 cider, 2 öl, en jägershot och en redbull-jäger. och whiskydrinken då.. HUR I HELVETE KUNDE JAG LÅTA MIGSJÄLV GÖRA SÅ!? Men har iaf träffat boyies kompisar, det var sjukt trevligt, och det var läääängesedan jag umgicks och hade såhär roligt! :D


Ska nog ta en promenad, bara för att få träna lite. Hoppas att baksmällan släpper snart.


/pepsodent

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards