Alla inlägg den 8 maj 2010

.

Av Äckel - 8 maj 2010 10:04

Nu har jag bestämt mig.


Jag får bara väga mig en gång i veckan.

Lördag morgon.

Så att idag ska jag väga mig och sedan får jag inte väga mig förrän på Lördag igen, Och på så sätt kan jag se en större förändring i vikten.


yey!


/pep.

Av Äckel - 8 maj 2010 01:00

Idag lördagen den 8maj så börjar mitt nya liv.

Nu ska jag fan skärpa mig och bli fit.

Så kom igen nu, pep.

Du klarar detta.


Har varit så jävla dålig dem senaste dagarna.

Hetsat och spytt ca.4ggr per dag.

Vad hände med disciplinen!?

KOM IGEN NU FÖRIHELVETE.

VI SKA KLARA DETTA!


Imorgon är det MAX 300kCal som gäller.

Det innebär att jag ska sova så länge som möjligt,

Sedan gå upp och äta frukost på 100kCal

Och sedan inte äta någonting annat än middag på 200kCal.

Och imorgon ska jag fan få en stjärna i kalendern.

En dag närmare en tröja.

Så vafan.

Jag kommer behöva stöd imorgon.

Eller ah,

tekniskt sätt idag.

Ska ju som snart sova.


Morgonvikt när jag vaknar, och så ska jag cykla/gå imorgon också,

Och träna lite annat.

Bara för att jag ska klara mig från att spy.

Behöver den där stjärnan.

Skulle kännas så jävla bra då alltså.

Har iaf bestämt mig för att jag ska "tjäna" en tröja innan jag går på sommarlov.


nej, godnatt mina fellow companions.

love u


/pep.

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards