Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

</3

Av Äckel - 20 maj 2010 11:39

Vet inte riktigt hur jag ska förklara... Hatar mig sj samtidigt som ja inte bryr mig. Men avskyn mot att jag utan att tänka nyss åt en hel hemmagjort hamburgare och saft till de... Varför? Varför gör jag såhär mot mig sj? Har inte kunnat Sry upp de heller då jag vari ute med klassen, den äckliga vidriga, otroligt dåliga klass jag går i... Vad gör jag här? Detta ställe gör inge annat än att uppmuntra mig till mina ätstörningar... Igår... Brakade med älsklingen som fan... Å denna Gg var de faktiskt han som börja. Va as jobbigt... Åt i hetsen för första Gg på flera dagar mat. Åt en stor portion makaroner... Mådde så dåligt över de att jag genast gick in på toan och spydde upp de... Iaf så mkt jag kunde.Har svältit mig sj sen jag kom hit... Å de har vari så grymt underbart. Men nu... Har jag ätit en hel äcklig hamburgare... För att mina lärare inte ska fatta hur jag här de... Längtar hem... Vill hem och kunna må bra igen... Men är fast här en hel vecka till... En hel vecka bestående av att gråta mig sj till sömns, undvika mat och sova. Blir även att packa ihop lägenheten och gör klart allt plugg. Hatar detta...Vill Spy...Å pep, jag vet du inte vill av jag ska ha de såhär... Men ärligt vinner jag ingenting på att sluta... Å Pojken min bryr sig inte längre. Jag får göra som jag vill... Inte ens när jag hade min ångest attac inatt brydde han sig... Känns som mitt liv går utåt/Colgate

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Äckel - 23 augusti 2010 10:39

Jag kommer inte skriva här något mer.   Vill ni ha mer information, så kommentera.   Tack för mig.   /pepsodent ...

Av Äckel - 16 augusti 2010 09:58

blä.   jobb med boyie snart och han går på mina sista nerver gentemot honom.     hur ska det gå?   /pepsodent ...

Av Äckel - 15 augusti 2010 11:38

Hur kan du ens ha kvar dem? HUR FAN KAN DU ENS HA KVAR BILDER PÅ DITT EX!? Och på hennes BRÖST! Till råga på allt! FYFAN!!!!!!   Och hur fan lyckas du med att kalla mig för HENNES namn TVÅ gånger på en jävla  kväll. Till och med mamma t...

Av Äckel - 13 augusti 2010 11:53

tråkigtttttttttt!   Tvättat och städat. Nu blir det till att stryka och sedan ska jag väl duscha eller så. Ska ner till stan också...   Konsekvenserna av det men gör, får man faktiskt vara beredd på att få ta.   /p ...

Av Äckel - 12 augusti 2010 16:54

Jag förstår inte. Jag kan för mitt liv inte förstå det. Gått upp 2 kilo på resan. 48. Och boyie har tvingat i mig massa mat sedan jag kom hem. Känns inte bra. Framförallt när jag inte har tillgång till en jävla våg. Nu när jag typ bor h...

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards