Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

Rubrik saknas

Av Äckel - 20 maj 2010 12:35

Jag orkar inte kämpa mer nu. Förlåt colgate, förlåt boyie, förlåt S och förlåt H. Föråt alla som faktiskt bryr sig, men nu orkar jag seriöst inte kämpa längre. Nu har jag fått nog av att pressa i mig det hemska som alla kallar för mat. Jag tänker inte pressa i mig mat, för att sedan behålla det. Jag ska spy så mycket som jag kan efter att ha ätit någonting, men ska försöka att inte äta alls... Jag mår bara så jävla dåligt, och boyie säger som vanligt "aja, du gör som du vill". Mamma bara frågar när det ska bli bättre. Stjärnorna kommer med dagar av fasta dyka upp i kalendern. Vissa dagar går ingenting som planerat. Idag är en sådan dag, har inte ätit någonting, men ska på bio med boyie ikväll, vi ska se terror på elm street. Jag tror jag ska köpa en Cola Zero (<3) och sedan NO(THIN)G more. JAg ska fan inte äta godis eller någonting sådant. Och efter middagen kommer jag garanterat spy, och boyie kommer inte märka någonting, ingen kommer märka att jag blir smalare igen. Ingen har märkt någonting än. Dem kommer lägga märke till perfektionen, som innfinner sig vid 45 kilo. och sedan kommer drömmen vid 43. Dit ska jag, till att börja med. Jag ska lyckas gå ner till mitt Mål på BMI 14. Det är det absoluta slutmålet. 



Jag vill få bort fett på nedre delen av magen, insidan lår och överarmarna.

Är det någon som har något bra tips?

Kommentera isådanafall!


/popepsodent 

 
 
b

b

23 maj 2010 16:05

Vill också få bort överarmarna, vill få de sådär riktigt små.

http://nevertoothin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Äckel - 23 augusti 2010 10:39

Jag kommer inte skriva här något mer.   Vill ni ha mer information, så kommentera.   Tack för mig.   /pepsodent ...

Av Äckel - 16 augusti 2010 09:58

blä.   jobb med boyie snart och han går på mina sista nerver gentemot honom.     hur ska det gå?   /pepsodent ...

Av Äckel - 15 augusti 2010 11:38

Hur kan du ens ha kvar dem? HUR FAN KAN DU ENS HA KVAR BILDER PÅ DITT EX!? Och på hennes BRÖST! Till råga på allt! FYFAN!!!!!!   Och hur fan lyckas du med att kalla mig för HENNES namn TVÅ gånger på en jävla  kväll. Till och med mamma t...

Av Äckel - 13 augusti 2010 11:53

tråkigtttttttttt!   Tvättat och städat. Nu blir det till att stryka och sedan ska jag väl duscha eller så. Ska ner till stan också...   Konsekvenserna av det men gör, får man faktiskt vara beredd på att få ta.   /p ...

Av Äckel - 12 augusti 2010 16:54

Jag förstår inte. Jag kan för mitt liv inte förstå det. Gått upp 2 kilo på resan. 48. Och boyie har tvingat i mig massa mat sedan jag kom hem. Känns inte bra. Framförallt när jag inte har tillgång till en jävla våg. Nu när jag typ bor h...

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards