Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

You'll try to erase me, 'til I'm not there.

Av Äckel - 24 maj 2010 08:04

Jag mår bara dåligt. Har dåligt temprament och är jävligt lättretlig. Har haft världens sämsta helg, men har lyckats hålla mig ifrån att gå upp, men har inte heller gått ner. Imorgon SKA vågen visa 48.0 eller mindre. SKA SKA SKA. SKa ut och bränna som jag vet inte vad.


Idag ska jag egentligen infinna mig i skolan, men struntar i det då jag har fått jobb för dagen.

Känner att jag vill vill vill jobba, så bränner jag, och håller mig sysselsatt för att inte äta, och så MÅSTE jag städa mitt rum ikväll.

Måste måste måste.

Har tid på UH klockan 15.00 också, vill inte fara dit, så jag tror att jag struntar i det.

Jag vill bli smal.

Jag vill bli smal, och vacker, som boyies ex.

 Boyie säger att jag är vackrare.

Men jag tror inte på honom.

Han orkar inte ens bry sig om att jag är ätstörd..

 "Jag har redan gått igenom det en gång så jag har slutat bry mig".

Ska det vara så?

Den personen som ska värdesätta mig över allting annat, bryr sig inte?

Jag vet inte vad jag ska göra.

Och han lyssnar inte när jag säger

 "jag vill inte" .

Jag mår bara så oerhört dåligt på grund av sådant.

Och i helgen har han varit..

Ja. Dålig.

Funderar faktiskt på att göra slut.

Ja, det gör jag.

Han drar ner mig oftare än vad han får mig att känna att jag lever.

Jag älskar honom, men jag vet inte hur mycket mer jag orkar ta nu.

Visst, jag är alltid lite gladare när jag är med honom, men jag vill ha någon som älskar mig mer än allting, och sätter mig först.

Jag vill ha någon som bryr sig.

Jag vill ha någon som finns vid min sida när jag behöver det.

Det jag inte vill ha är någon som inte ens har tid att smsa när han är med sina vänner, eller inte ens ringer mig när jag ledsen, oavsett om han är med kompisar eller inte.

Det enda jag vill är att kunna känna att jag är värdefull i dennes liv.

Inte bara känna mig värdelös, värdelös, värdelös.


Är jag dum i huvudet då?


/pep.

 
 
Ingen bild

"boyies ex"

25 maj 2010 10:35

värdelös, yeaaah

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Äckel - 23 augusti 2010 10:39

Jag kommer inte skriva här något mer.   Vill ni ha mer information, så kommentera.   Tack för mig.   /pepsodent ...

Av Äckel - 16 augusti 2010 09:58

blä.   jobb med boyie snart och han går på mina sista nerver gentemot honom.     hur ska det gå?   /pepsodent ...

Av Äckel - 15 augusti 2010 11:38

Hur kan du ens ha kvar dem? HUR FAN KAN DU ENS HA KVAR BILDER PÅ DITT EX!? Och på hennes BRÖST! Till råga på allt! FYFAN!!!!!!   Och hur fan lyckas du med att kalla mig för HENNES namn TVÅ gånger på en jävla  kväll. Till och med mamma t...

Av Äckel - 13 augusti 2010 11:53

tråkigtttttttttt!   Tvättat och städat. Nu blir det till att stryka och sedan ska jag väl duscha eller så. Ska ner till stan också...   Konsekvenserna av det men gör, får man faktiskt vara beredd på att få ta.   /p ...

Av Äckel - 12 augusti 2010 16:54

Jag förstår inte. Jag kan för mitt liv inte förstå det. Gått upp 2 kilo på resan. 48. Och boyie har tvingat i mig massa mat sedan jag kom hem. Känns inte bra. Framförallt när jag inte har tillgång till en jävla våg. Nu när jag typ bor h...

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards