Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Äckel - 5 juni 2010 01:00

På sista tiden är det alltid jag som sagt "Jag älskar dig" först, till boyie. Han har svarat med "Detsamma" eller "älskar dig med". Men inget som indikerar på att HAN älskar mig. "älskar dig med" kah ju lika gärna betyda att mamma älskar mig med. Så nu har jag helt enkelt låtit bli att säga det.. och han säger det aldrig. Jag har fått bekräftat att han älskar inte mig. Han älskar min kropp, och han tycker om mitt utseende. Men han säger inte längre att "JAG älskar dig". Jag vet att han kan säga det, för han har gjort det förut, men nu vet jag ju att han bara är rädd för att ljuga.


Ångesten pulserar i hela kroppen när han ligger här och sover bredvid mig. Han är så fin, så oerhört fin, men just nu känner jag också hur mycket jag hatar honom och vill bara väcka honom och slänga ut honom. Han vägrar att prata med mig, varför vet jag inte, men jag hatar honom ännu mer för det. Jag bara HATAR att jag älskar honom så!! Jag önskar att han inte fanns, eller att jag aldrig träffat honom! Om jag önskar tillräckligt mycket, kanske det slagit in imorgon när jag vaknar.


Önska! Önska! Önska!


/pep

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards