Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Äckel - 7 juni 2010 22:08

Jag hör min syster och hennes pojkvän genom 2 väggar.

Jag får ångest av det.

Det enda jag kan tänka på är hennes bröst.

Stora och dallriga, hur fan ser det ut när hon knullar med sin kille!?

Jag vill fan inte ens veta.

Jag vill inte tänka på det, men jag kan inte heller låta bli.

Jag mår illa och är kissnödig, men jag undrar vilket behov som är störst.

Och så vill jag bara gråta, för boyie är inte riktigt den han var i julas.

Och vissa saker han säger är bara för mycket.

Jag måste spy, kissa och gråta.

Gråta över att min kudde luktar så oerhört gott,

gråta för att jag inte kan greppa vart han vill komma med detta förhållande.

Jag vill veta, jag KRÄVER svar, men jag får dem inte.

Mitt hjärta växte och växte,

och hela jag blev som en lycklig skorv när jag var med honom.

Men hjärtat nådde sin maxgräns och exploderade när han slutade att älska mig.

Jag är i så mycket smärta just nu.

Jag ligger i sängen och vrider mig,

tills sängkläderna är så tilltrasslade att jag kvävs bland dem.

Fyfan vad skönt det skulle vara.

Men jag överdriver,

jag bara trasslade in mig tillräckligt mycket för en panikångestattack.


Har varit på UH idag, och ska dit på onsdag igen, för en planeringsdag och en grundläggande psykisk undersökning. Känns det okej?

NEEEEEEEEEEEEEEJ!!

Hela min kropp och mitt psyke skriker i VILDA protester.

Det får inte vara så!

Det får inte, får inte, får inte!!!


/pepsodent,.

Av Äckel - 7 juni 2010 21:45

Den här bloggen är skriven av 2tjejer.

En av oss (jag) har diagnosen bulimia nervosa, men båda två är väldigt insatt i våran egen vikt. Vi är till viss del anonyma, men det finns några få personer som vet om vilka vi är.


Jag kallar mig för pepsodent,

och min vän kallar sig för colgate.


Hoppas att svaret har hjälpt dig! :)


/pep

Av Äckel - 7 juni 2010 13:49

Jag åker utomlands om 7 veckor.

Jag måste bli smal innan dess, och väl där ska jag bli brun!

BRUN BRUN BRUN!

SMAL OCH BRUN!

FYFAN VAD VACKERT!

Nu ger vi gärnet girls!


Känner mig äcklig just nu.

Mens och annat helvete.

Är inte ens hungrig, men har ätit ändå.

Müsli och fil.

Spytt.

Ska inte äta någon middag, ska säga att jag inte mår så bra.

Eller så ska jag spy då också, spy och ta en lång promenad.

Nej, nu ska jag nog sova en stund.

Jag orkar ingenting.


puss på er!


/pepppppp

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards