Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Äckel - 12 juni 2010 00:58

Min lillebror gick ut nian idag och satt i kyrkan och fulade sig och sjöng låten holy diver, fyfan så kul de var.


Boyie ville inte träffa mig ikväll. Och han drog upp min 18års dag som jag har sådan fruktansvärd ångest över. Skämtar om den, säger att det ska bli så jävla roligt, när han vet hur mycket jag hatar tanken på det. Det är bara 2 dagar kvar. Det boyie inte vet är att jag inte vill träffa honom då. Inte på söndag, måndag, tisdag, eller resten av veckan. Det var som bara ikväll jag ville. Men jag bryr mig inte. Jag hatar honom.


Jag har ångest över ett litet sms också. Jag vill skicka det, men vet inte om jag vågar. Jag tror jag väntar tills imorgon.


Jag är så jävla fet, det är säkert därför han inte vill träffas, boyie alltså. Om jag blir smal så kommer han att älska mig mer. Jag vill att han ska älska mig och kräla efter mina fötter, och bara låta mig få känna mig älskad. Men han gör inte det.


Nej, nu ska jag försöka få lite sömn även fast min mage är den fetaste i hela jävla världen. Gnatt


/pepsodent

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards