Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Äckel - 15 juni 2010 21:17

ja vad ska man säga?!

Vi små bråkar tydligen...

lr vi pratar inte med varran!

Men undra vrf?

Du fattar inte att jag kanske e upptagen..

å tydligen så gäller ALLTID de du säger

Du får sprida din galla överallt

å sry, men du e så sjukt dålig i orden!


Du sårar mig verkligen! Jag är tydligen inget värt för dig

jo du säger de..men att visa de... de gö du INTE


Allt bara kraschar!

känns som de nu..

nog mest jag som kraschar...


men de ha blivi sämre...


jag gick ut med hunden..

efter att ha lagat 2 middagar och

städat köket...

Du va framför tv'n och sen gick du vist å duscha då¨

jag gick till vårat rum...

Kul du skiter i mig...

Å sen när man kommer in med hunden..

tar du fort dina saker..

går utan ett ljud, utan att titta på mig...

jag frågar vars du ska...

Å du säger "ska åka, kommer snart"

hoppar in i bilen utan något mer..

inte ens en blick...

fyfan...


mat.. mat.. mat...

Väger mer än någonsin.. 58?

Vågen var mysko.. jätte mysko!!

men mycket är det.. nästan 1.70

fan va fet jag är!!!

Nu ska jag kämpa!

Om de så gällde mitt liv!

vilket det gör!


Fuck this aND FUCK YOU!


Behöver min pepsodent...

Love you!


Vill dö...


// Colgate



Av Äckel - 15 juni 2010 11:29

har drömt mardrömmar nu 2 nätter irad.

inatt var det någon som snodde mina pengar.

och då började jag tröstäta, och jag åt och åt och åt.

jag blev fet, och sedan vaknar jag och inser, jag är sådär fet.

fick panikångest och nu ligger jag här, och har bestämt mig för att sluta äta, träna mer och gå ner i vikt.


har slarvat så mycket dem senaste dagarna,

men skärpning ska det bli.

nu är jag 18 år också.

fyllde igår.

så idag ska jag dra och köpa cigg för första gången som 18-åring.

känns spännande..

visst gör det?

woohoo!

-.-'


helvete så fet jag är.


/pep

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards