Direktlänk till inlägg 7 juni 2010

fuck this.

Av Äckel - 7 juni 2010 22:08

Jag hör min syster och hennes pojkvän genom 2 väggar.

Jag får ångest av det.

Det enda jag kan tänka på är hennes bröst.

Stora och dallriga, hur fan ser det ut när hon knullar med sin kille!?

Jag vill fan inte ens veta.

Jag vill inte tänka på det, men jag kan inte heller låta bli.

Jag mår illa och är kissnödig, men jag undrar vilket behov som är störst.

Och så vill jag bara gråta, för boyie är inte riktigt den han var i julas.

Och vissa saker han säger är bara för mycket.

Jag måste spy, kissa och gråta.

Gråta över att min kudde luktar så oerhört gott,

gråta för att jag inte kan greppa vart han vill komma med detta förhållande.

Jag vill veta, jag KRÄVER svar, men jag får dem inte.

Mitt hjärta växte och växte,

och hela jag blev som en lycklig skorv när jag var med honom.

Men hjärtat nådde sin maxgräns och exploderade när han slutade att älska mig.

Jag är i så mycket smärta just nu.

Jag ligger i sängen och vrider mig,

tills sängkläderna är så tilltrasslade att jag kvävs bland dem.

Fyfan vad skönt det skulle vara.

Men jag överdriver,

jag bara trasslade in mig tillräckligt mycket för en panikångestattack.


Har varit på UH idag, och ska dit på onsdag igen, för en planeringsdag och en grundläggande psykisk undersökning. Känns det okej?

NEEEEEEEEEEEEEEJ!!

Hela min kropp och mitt psyke skriker i VILDA protester.

Det får inte vara så!

Det får inte, får inte, får inte!!!


/pepsodent,.

 
 
Ingen bild

alexis

7 juni 2010 23:01

fick säkerhetskoden uchz. tiep som ucsh.
För det här är usch, har kollat på bilder som du lagt upp på dig pepsodent. Du är förfna redan smal, så varför daltar du så ävla mycket om att du inte är det? ställ dig upp på dina egna ben, och var inte så beroende av din pojkvän. om han inte älskar dig så är han ett svin som inte gör slut. vilket verkar vara den logiska förklaringen. hahaha! I LOVE THIS BLOG, den är så patetisk att jag bara vill skratta!

Sluta banta och bli lycklig!

 
Nanja

Nanja

8 juni 2010 18:43

^
l
l

Det är inte bara att "sluta banta". isåfall skulle det fan inte finnas så många tjejer med ätstörningar..

http://omw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Äckel - 23 augusti 2010 10:39

Jag kommer inte skriva här något mer.   Vill ni ha mer information, så kommentera.   Tack för mig.   /pepsodent ...

Av Äckel - 16 augusti 2010 09:58

blä.   jobb med boyie snart och han går på mina sista nerver gentemot honom.     hur ska det gå?   /pepsodent ...

Av Äckel - 15 augusti 2010 11:38

Hur kan du ens ha kvar dem? HUR FAN KAN DU ENS HA KVAR BILDER PÅ DITT EX!? Och på hennes BRÖST! Till råga på allt! FYFAN!!!!!!   Och hur fan lyckas du med att kalla mig för HENNES namn TVÅ gånger på en jävla  kväll. Till och med mamma t...

Av Äckel - 13 augusti 2010 11:53

tråkigtttttttttt!   Tvättat och städat. Nu blir det till att stryka och sedan ska jag väl duscha eller så. Ska ner till stan också...   Konsekvenserna av det men gör, får man faktiskt vara beredd på att få ta.   /p ...

Av Äckel - 12 augusti 2010 16:54

Jag förstår inte. Jag kan för mitt liv inte förstå det. Gått upp 2 kilo på resan. 48. Och boyie har tvingat i mig massa mat sedan jag kom hem. Känns inte bra. Framförallt när jag inte har tillgång till en jävla våg. Nu när jag typ bor h...

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards