Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Blåskatarr

Av Äckel - 9 juni 2010 11:47

Yey.

Nu har man dragit på sig blåskatarr också.

Underbart livet är just nu.

Jag har mensvärk, ont i varenda led i hela kroppen och kroppen vägrar sova.

Och när kroppen vägrar sova så vägrar jag att sitta still.

Så bara för att jag är sjuk syns eller märks inte det på mig,

annat än att jag går som en 70årig gammal tant.

Så jag har idag kastat mig på cykeln och cyklat 40min i regnet

varit ute på 2 30 mins promenader

och städat i nästan hela huset.

Så, mensvärk, blåskatarr och ont i leder.

Ska det verkligen få stoppa mig?

Nej! Verkligen inte.

Men fy, vad jag börjar känna mig svag nu.

Jag orkar knappt, men jag gör det ändå.

Kroppen vägrar sova och jag är i protest, och min mamma har börjat klaga igen.

"Sluta upp men detdär"

"Kom in nu! Du kan inte cykla mer idag, du kommer bli jättejättesjuk eftersom du har så dåligt immunförsvar"

"Om du tror att du kan bli smalare än vad du redan är så tar du fel!"

"Pep, vad FAN tror du att du håller på med!? Ställ dig upp!"

"Älskade gumman, varför gör du såhär? *snyft*"

Och jag har förbannat ont i magen.

Men fyhelvete.

Jag blir svagare, dem klagar mer, men jag går inte ner i vikt.

Det går bara inte!

Jag måste verkligen kämpa hårdare nu.

78.9 säger min spegelbild.

55.3 säger min mamma.

48.2 säger min våg.

18.5 säger mitt bmi.

Jag vill nå mitt mål.

Jag SKA nå mitt mål.

blir nog till att ta en powerwalk på 1.5 timme i regnet nu.

Önska mig lycka till.


/peeepppp




 
 
Nanja

Nanja

9 juni 2010 18:12

Vad är din målvikt?

http://omw.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Äckel - 23 augusti 2010 10:39

Jag kommer inte skriva här något mer.   Vill ni ha mer information, så kommentera.   Tack för mig.   /pepsodent ...

Av Äckel - 16 augusti 2010 09:58

blä.   jobb med boyie snart och han går på mina sista nerver gentemot honom.     hur ska det gå?   /pepsodent ...

Av Äckel - 15 augusti 2010 11:38

Hur kan du ens ha kvar dem? HUR FAN KAN DU ENS HA KVAR BILDER PÅ DITT EX!? Och på hennes BRÖST! Till råga på allt! FYFAN!!!!!!   Och hur fan lyckas du med att kalla mig för HENNES namn TVÅ gånger på en jävla  kväll. Till och med mamma t...

Av Äckel - 13 augusti 2010 11:53

tråkigtttttttttt!   Tvättat och städat. Nu blir det till att stryka och sedan ska jag väl duscha eller så. Ska ner till stan också...   Konsekvenserna av det men gör, får man faktiskt vara beredd på att få ta.   /p ...

Av Äckel - 12 augusti 2010 16:54

Jag förstår inte. Jag kan för mitt liv inte förstå det. Gått upp 2 kilo på resan. 48. Och boyie har tvingat i mig massa mat sedan jag kom hem. Känns inte bra. Framförallt när jag inte har tillgång till en jävla våg. Nu när jag typ bor h...

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards