Alla inlägg under maj 2010

FAN

Av Äckel - 17 maj 2010 12:12

Helvete så ont det gör.. smärtan skär genom mig

krampar ihop och ler... kan inte sluta le...

Magen tar död på mig... Å har ingen aning om varför den gör som den gör!

känns bara as jobbigt...


Maten ha jag blivi sämre på (men duktigare enligt mig)

Äter knappt alls..

kanske en gg om dagen.. å dricker mest coal zero <3 de bästaste av de bästa <3

Dock ha jag fårr ngng "hälso choklad" av mamma.. mörk, väldigt mörk choklad med hälso grejer i.. dyr som fan! Å typ 240 kcl i varje bit :O

Äter en it om dagen... sen inge mer!

Tror de var så mkt.. lr så va det per hundra gram.. å dem e inte så stora..

kan ej kolla då dem e portionform å kartongen e hos föräldrarna..

annare e det tuggumi som gäller... 4-7 kcl per bit beroende sort...


Sen är det inge mer....

Men vägen ändå 55 äckliga kg...

Det ska bort!

Ute å går varje dag..

ska röra på mig mer!

ska gå ned igen!


aj.. fan va ont det gör!

hatar min mage!


min pojkvän säger att han inte tänker stoppa mig

att jag får gå ned om det gör mig lycklig

men han bli orolig när jag inten äter alls..

å känns så dumt att ljuga för både han ibland.. + mina föräldrar... + hans föräldrar...

Men vill bara inte äta mer!


/colgate

Av Äckel - 15 maj 2010 22:37

Är lite djärv och lägger upp en bild på mitt nyckelben.

Kommer säkert bli äcklad och ta bort bilden.

Men här är den;



  

/pepsodent
Av Äckel - 15 maj 2010 22:22

Jag tycker om stockholm, det är en vacker stad.

Hit ska jag nog flytta någon dag.

Jag ska spendera nästan hela sommaren här.

Så oerhört skönt.

Kanske att jag åker till grekland också en vecka eller 2.

Skönt det skulle vara,


Idag har jag spytt, sjukt mycket.

Och varför det?

Jo, för att jag ätit ännu mer.

Jag hatar min dator.

Den KNULLAR MED MIG!


GGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!


Thinthinthinthinthinthinthinthinthinthinthin.


/pep

Av Äckel - 15 maj 2010 00:03

ta bort all jävla mat från mig.

Imorgon blir det diciplin.

Middag, okej.

Annat, INTE okej.

Gå på stan, check,

packa, check.

Hem?

Villvillvill.


Döda mig.


/pepsodent

Av Äckel - 14 maj 2010 01:33

Fett.

Har haft världens äckligaste dag idag.

Har ätit allt jag lovat migsjälv att ALDRIG äta.

ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG.

Boyie är 20 nu.

Det är ganska gammalt.

Jag känner mig så liten.

Har ångest över det också.

Och har ångest över sommaren.

Bikini,

Inget jobb,

Och kämpa.

JÄVLA SKIT!


Jag har bara lust att krypa ihop i en liten hög på golvet. Och spy även fast jag spytt upp allting jag kan. Jag vill spy, spy, spy. Spy ända tills jag dör. Jag beodrar hjärtat att sluta slå(har testat det förut)men det vägrar att lyda. Det bara slår och slår, och ångesten pulserar runt i min kropp i takt med mitt äckliga hjärtas oregelbundna slag. Boyies ex är så jävla vacker. Får ångest över det också. Jag vill också vara vacker. Jag orkar inte leva.



/pepsodent.

Av Äckel - 12 maj 2010 00:30

yaha.

jobba med boyie imorgon.

roligt liv.

nu dör jag.

yey.


/pep

Av Äckel - 10 maj 2010 14:13

idag har jag ätit ca 500 kcal.

Ska cykla och så snart.

Träna, ordentligt.


/pepsodent

Av Äckel - 9 maj 2010 15:32

Jag har sökt hjälp, så jag får hjälp.

Men det är inte alltid jag känner att jag faktiskt vill ha den.

Då jag vill vara smal, mer än någonting annat.

Vissa dagar vill jag bara vara frisk, så att jag kan gå ut på restaurang utan att äta alldeles för mycket, eller inte äta alls.

Det finns inget mellanting för mig just nu,

Det är allt eller inget.

Det är väl det jag vill komma ifrån.

Men det är inte alltid man får som man vill.

Men jag kämpar för att komma ur bulimin.

Det gör jag.

Men jag vill ändå förbli smal.

Vilket är ganska mycket dubbelmoral.


Jag vet att det är fel, men jag kan inte låta bli att höja på ögonbrynen när någon normalviktig (typ bmi 23/24) går förbi, bara för att det ser så jävla äckligt ut.

Ja, jag vet att jag borde få ordning på mig, Men det tycks inte vilja som jag vill.



Je vous aime plus que tout autre chose. Je sais que tu vas me laisser bientôt, je le sais. Ce n'est pas vraiment bien, parce que je ne pourrais pas survivre sans toi. Vous avez dit que vous me quitter si je l'ai fait pour vous. Heureusement pour moi que ce n'est pas pour vous. Malheureusement, il est hors de vous. Ma mauvaise humeur, mes sentiments pour toi se renforcer, tandis que vous semblez cool pour moi. Eux se fane, est-elle disparaître? Je dis simplement qu'il sera un jour, et il semble ā venir bientôt, quand tu me quittes. La question est juste quand.



Il est étonnant que vous vous teniez ā ce jour. Car il est trčs difficile d'aimer quelqu'un comme moi .Je me demande, comment avez-vous de m'aimer longtemps comme cela? Je t'aime, et tu ne veux pas me quitter. Mais je comprends que vous ne pouvez pas me l'amour et mes démons. S'il vous plaît, laissez-moi. J'ai besoin de toi.



/pepsodent.

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards