Alla inlägg under maj 2010

Av Äckel - 3 maj 2010 08:46

"Jag blir ledsen när jag läser din blogg...-...Förstår inte hur det är...-...Kämpa på!"


Visst förstår jag att jag berör, jag berör eller provocerar. Det är olika från person till person. Det är väldigt olika. Visst blir jag glad att folk reagerar, men jag anser inte att det är synd om mig. Så medlidande vill jag faktiakt inte ha. För att jag har satt mig i den här sitsen själv, det är det ingen som har hjälpt mig med. Jag anser att jag är fet, och vill därför gå ner i vikt. Det finns ingenting som är glamouröst med att leva med Anorexi och/eller bulimi, men jag har det som en säkerhet. Jag kan inte tänka mig ett liv utan det. Ibland ser jag det tillochmed som en bra sak när någon säger att jag är äckligt smal. Även fast jag vet att jag inte är det. Jag är 160cm lång och väger 49 kilo. Det är bara på gränsen till underviktig. Jag kämpar för ett BMI på 14. Det är mitt absoluta slutmål, mitt delmål är 16.


Tack så jättemycket för din kommentar, och jag hoppas att det löser sig med gymnasiet.  Kramar Pep.

Av Äckel - 2 maj 2010 15:37

Har en sk. Mia dag.

Fyfan.

Mår inte alls bra just nu.

Fyhelvete.

Måste. Röra. På. Fläsket.

Hade faktiskt sex igår.

Så då brände jag några få kalorier.

Och så blev det en 3km lång promenad.

Och X antal situps.

Idag blir det en timmes promenad 1.2 mil ungefär.

Det blir nog bra.

Eller vad tror ni?


Fyfan.

Det här med sex börjar skrämma mig igen.

Jag vill inte ta av mig mina kläder.

Jag känner mig så oerhört obekväm.

Jag känner att det inte är någonting som är naturligt för mig.

Jag känner mig.. Fet, helt enkelt.


Nej, fyfan.

Nu ska jag nog ut och gå.

Önska mig lycka till.

Jag tror jag måste spy först.

Mår så jävla illa.


/pepsodent.

Av Äckel - 1 maj 2010 19:12

Dagen idag har varit fail.

FAIL FAIL FAIL.

Precis som igår.

FYHELVETE.


Måste ut och gå idag iaf.

MÅSTE MÅSTE MÅSTE.


Måste. Bli. Smal.


GE MIG TIPS!

VÄRDESÄTTER VARJE TIPS!

Hjälp mig nu!


Stay Strong Girlie!



/ pepsodent.

xxx

Av Äckel - 1 maj 2010 08:17

Mr X.

Det har nu tagit slut mellan Mr X och hans tjej.

Kan inte hjälpa att jag blir glad.

Skadeglad.

Hahahahhaaha.

Nej, jag vill inte ha någonting med honom att göra mer.

Jag älskar boyie.

älskar älskar älskar.

Mest av allt!


/p

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards