Direktlänk till inlägg 24 april 2010

lost

Av Äckel - 24 april 2010 15:58

Är som bortsprungen

Jag gör verkligen mitt bästa

men ändå sjunker inte siffran på vågen

Verkar bara vara så att jag krymper

Är 1.68 nu.. va hände me mina andra två centimeter!?

Istället börjar jag bli fet, de bara väller ut!

Å ingen säger emot, så de e INTE bara fantasier!


Jag kan inte må att svälta mig själv till fullo

Dricker mjölk å äter sallad

De e det jag gör.. å rör på mig så ofta jag kan å kroppen

tillåter. Oftast utan att kroppen orkar, men kanske bränner mer då?

Snart sommar.. hur fan ska jag klara det när jag e ett vandrande fettberg?!


Igår tog pojken min tag i mig..

Å lät mig inte gå..

han ville prata om mitt phsyke om mat

att ja måste sluta vara så hård mot mig själv..

Att jag ÄR smal å snygg, å INTE får gå ned mer!

Men han MÅSTE ju säga sådär.. e ju min kille


Jag SKA gå ned!

Jag SKA bli JÄTTE SMAL!!!!


Men e orolig för Pepsodent..

du e jätte liten nu..

Bli orolig..

Vill ej tagga dig, men säger såhär.

Att se dig å läsa att du kan stå emot mat..

Får mig att vilja kämpa hårdare!

För om du kan bli smal å klara det.. varför kan inte jag

då oxå det?!

Jag ska!


// Förvirrad och matsvag Colgate

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Äckel - 23 augusti 2010 10:39

Jag kommer inte skriva här något mer.   Vill ni ha mer information, så kommentera.   Tack för mig.   /pepsodent ...

Av Äckel - 16 augusti 2010 09:58

blä.   jobb med boyie snart och han går på mina sista nerver gentemot honom.     hur ska det gå?   /pepsodent ...

Av Äckel - 15 augusti 2010 11:38

Hur kan du ens ha kvar dem? HUR FAN KAN DU ENS HA KVAR BILDER PÅ DITT EX!? Och på hennes BRÖST! Till råga på allt! FYFAN!!!!!!   Och hur fan lyckas du med att kalla mig för HENNES namn TVÅ gånger på en jävla  kväll. Till och med mamma t...

Av Äckel - 13 augusti 2010 11:53

tråkigtttttttttt!   Tvättat och städat. Nu blir det till att stryka och sedan ska jag väl duscha eller så. Ska ner till stan också...   Konsekvenserna av det men gör, får man faktiskt vara beredd på att få ta.   /p ...

Av Äckel - 12 augusti 2010 16:54

Jag förstår inte. Jag kan för mitt liv inte förstå det. Gått upp 2 kilo på resan. 48. Och boyie har tvingat i mig massa mat sedan jag kom hem. Känns inte bra. Framförallt när jag inte har tillgång till en jävla våg. Nu när jag typ bor h...

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards