Alla inlägg den 24 april 2010

Av Äckel - 24 april 2010 17:09

Har redan failat.

Åt pommes till lunch.

Kycklingfilé och pommes.

Har druckit en latte och en halv knäckemacka till frukost.

Nu blir det en frukt till middag och sedan en lång jävla promenad.


Och sedan måste måste måste jag plugga!

Måste få MVG på svenskan!

MÅSTE MÅSTE MÅSTE!


Nu ska jag verkligen kämpa hårdare.

Så jävla mycket hårdare!

Måste bli skinny.

JÄVLIGT SKINNY!


Colgate,

Jag är inte smal.

Och jag lyckas sannerligen inte.


Idag blev det 3laxo.

jag är jävla sjuk i huvudet..

Rakbladen är min enda vän idag.


(colgate, älskar dig, men du är inte HÄR!)



/pppppp



Av Äckel - 24 april 2010 15:58

Är som bortsprungen

Jag gör verkligen mitt bästa

men ändå sjunker inte siffran på vågen

Verkar bara vara så att jag krymper

Är 1.68 nu.. va hände me mina andra två centimeter!?

Istället börjar jag bli fet, de bara väller ut!

Å ingen säger emot, så de e INTE bara fantasier!


Jag kan inte må att svälta mig själv till fullo

Dricker mjölk å äter sallad

De e det jag gör.. å rör på mig så ofta jag kan å kroppen

tillåter. Oftast utan att kroppen orkar, men kanske bränner mer då?

Snart sommar.. hur fan ska jag klara det när jag e ett vandrande fettberg?!


Igår tog pojken min tag i mig..

Å lät mig inte gå..

han ville prata om mitt phsyke om mat

att ja måste sluta vara så hård mot mig själv..

Att jag ÄR smal å snygg, å INTE får gå ned mer!

Men han MÅSTE ju säga sådär.. e ju min kille


Jag SKA gå ned!

Jag SKA bli JÄTTE SMAL!!!!


Men e orolig för Pepsodent..

du e jätte liten nu..

Bli orolig..

Vill ej tagga dig, men säger såhär.

Att se dig å läsa att du kan stå emot mat..

Får mig att vilja kämpa hårdare!

För om du kan bli smal å klara det.. varför kan inte jag

då oxå det?!

Jag ska!


// Förvirrad och matsvag Colgate

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards