Alla inlägg den 17 april 2010

Av Äckel - 17 april 2010 20:55

Behov av en psykolog.

Inte prata.

Gråta.

Gråta och bli övervakad av någon så att inte min kära vän rakbladet åker fram.

Men det är tyvärr försent för ikväll.

har skurit, skurit, skurit.

Det har runnit blod längs mina ben, det har runnit tårar längs mina kinder.

Ska det verkligen vara såhär?

Jag borde verkligen inte stilla smärtan såhär.

Men samtidigt.

Hur skulle jag inte kunna?

Jag har suttit i ett hörn.

Och i ren jävla panik har jag gråtit och skrikit.

Bara för att jag inte kan.

Jag kan inte.

Jag vill inte.

Jag ska nog ta en promenad snart.

Ut i skogen.

Det känns som att jag behöver det.

visst gör jag?

Yees!


/pep 

..

Av Äckel - 17 april 2010 01:35

ångest.

ångestångestångest.

dumångest,


ilska.

ilskailskailska

dumilska


hat.

hathathat.

dumhat.


JAG HAR ÅNGEST!
JAG ÄR ARG!
JAG HAR SJÄLVFÖRAKT!



Jag har ångest över köttet jag åt till middag.

Jag är arg på migsjälv för att jag faktiskt trodde att "t" ville prata om det.

Jag har självförakt för att jag är fet.

FETFETFETFETFETFET!



Det enda som jag gjort bra idag var;

Jag gick mot macken, sjukt sugen på choklad och försökte tänka ut vilken jag skulle köpa, bara för att det skulle gå fort väl inne på macken.

Jag går in.

Styr stegen mot...

Tuggummin!

Tar en påse, betalar och går ut.

Sedan går jag en timme innan jag går hem igen.



Det var väl bra? :D


/p

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards