Alla inlägg den 7 april 2010

Av Äckel - 7 april 2010 18:51

när jag logga in å skulle skriva "säkerhetskoden" lr va de nu e fick jag dem 4 bokstäverna e-a-t-h

Ta bort h och du får =eat?

Dumt då denna blogg handlar om.. ja.. just INTE äta!

lol...


Ha varit ute och gått idag

För att slippa lite av ångsten..

Märker verkligen hur mycket min kropp e försvagad

efter all min sjukdom. Orkar INGENTING!

Gick iaf en mil om inte mer...

Pappa sa det var en mil dit.. så gick väl 2?

Vet inte..

vet bara att de var långt, kallt och att springa gick inge bra..

fan -.-

Men köra lite varje dag funkar. en BÖRJAN!

Gick ut med hundarna bara en halvtimme efter de..

Å inte ätit så mycket idag :D

Hoppas på att få skippa middagen..

Kanske lägga mig snart?


Killen kommer inte idag heller..

han ska jobba imorron..

Å jag åker ju som BARA på söndag.. Å vi kmr inte ses på typ EN MÅNAD

om inte mer.. me vad gör de?!

Fuc it -.-

Känns om de var då han hade "henne"

Jag kommer, nej jag kan inte. Ska göra annat bla bla blaaa!

Spyr på skiten -.-

Men ha släppt tankarna på henne iaf..

ganska mycket iaf!

Som om hon skulle vara värdMINA tankar?

Fan. dem ska ju vara upptagna med plugg och mat?!

Så bye bye hora lilla...

hatar dig!


GUD så arg jag e!

Less på livet!

De e bara ett rent helvete!

Alla e skit!

ALLT E SKIT!


vill träna...

vill inte äta alls!

E inte hungrig längre..

Nu e det bara vanan som ska bort!

Sen är jag FRIII!


Fuck this.. dansa ett tag kanske?


/colgate

,,

Av Äckel - 7 april 2010 13:23

Nu är det såhär.


Jag tänker inte äta äggulor.

Jag tänker inte äta Kött (vilket jag inte ens får)

Jag tänker inte äta bröd (Oavsett om det är glutenfritt eller inte)

Jag tänker inte träna 4ggr i veckan bara.

´


Jag ljuger.

Åh, vad jag ljuger.

För nästan alla. det blir bara värre och värre.

Jag förstör mitt liv, i kampen att bli smal.

Jag förlorar mina vänner.

Jag är villig att ge upp allt detta.

Vänner, Släkt, Familj, Kärlek.

I min kamp att gå ner i vikt.



Snart kommer boyie.

Då ska jag bränna kalorier.

Och så har jag varit ute och sprungit idag,

Och idag har jag bara ätit, en liten liten del av en amerikansk pannkaka, och blev äcklad och slängde resten. Drack lite citronvatten,

Och duschade i HETT vatten,

Vet inte riktigt varför men jag har fått för mig att man bränner fett när man gör så. Låter helt sinnessjukt, jag vet...

och så försöker jag sitta så lite som möjligt.

gå runt i huset.

Istället för att gå upp för trappan, så springer jag upp för den.

Alltså,

Det är någonting fel med mig.


Men SKINNY ska jag bli!


Wish me luck!


/pepsodent!


Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards