Alla inlägg den 16 april 2010

Av Äckel - 16 april 2010 13:26

Nu ska jag hem över helgen.

Och jag ska ska ska hålla mig i styr.

Har ju som sagt inte ätit så mycket här.

MEN

Igår hetsade jag.

Ett paket glutenfria kolakakor, en liter havremjölk, 200g choklad och en halv grillad kyckling. SÅ JÄVLA ÄCKLIGT!!!

Och idag tvingade boyie i mig en halv pizza.

Ikväll blir det förmodligen quornfilé till middag med äggvita och en dl grönsaksbuljong.

Bara för att.

Ska ut och gå ikväll också.

I en och en halv timme.

det tycker jag låter sjukt bra.


Men annars har jag klarat mig sjukt bra!


Och till alla er som tror att jag uppmuntrar till anorexi/bulimi eller andra ätstörningar vill jag bara säga en sak;

Jag skriver för MIN skull.

Ingen annans.

Och jag tvingar ingen att läsa.

Det är upp till varje individ.

Jag skulle aldrig önska någon samma öde som mig.

För det är ingenting glamouröst med att leva ett Ana-liv.

Och det är ett faktum.



Wish me luck, girls!


/pepsodent.

Av Äckel - 16 april 2010 12:09

FAN!

Jag skulle ju skärpa mig idag!

ändå fick jag för mig att följa med ned till lunchen..

Åt fan inte så jätte lite heller! Å tre, TRE bitar bröd!!!

Fan inte bra... mår inte så bra heller...

hade tänkt unna mig pasta idag... men de blir inte ngt mer!

Kanske imorron...


Förlåt pepsodent... jag vet inte vad jag gör...


De snöar som FAN här! Så as drygt att gå ut å springa eftersom

de blåser som ini helvete!!!


Hatar min kropp, hatar, Hatar, HATAR!

fett, Fett, FEtt, FETt, FETT överallt!

ta bort de!!!

De SKA bort!

Kämpar på... äter inte så jätte mycket, mest salllad.

Rör på mig så mycket kroppen orkar + lite till


Fortfarande rädd för att spy, jag vill...

men vågar inte

Smärtan är för skrämmande, känns inte värt de...


Åt en snikers igår.. tog typ en halvtimme...

Första onyttiga på ett tag...

Äcklgt faktiskt..

men ha chokladbehov... fan...


Jag har fastnat... jag blir inte mindre..

känns som jag blir fetare och fetare för var dag!

Men hur ska jag kunna avgöra det?

har INGEN våg lr måttband...

Å ögonmått.. haha nja.. de funkar som inte!

Men folk kallar mig inte sådär pinnsmal längre.. dem

tycker jag bara e SMAL och att jag ska äta mer..

Men jag vill bli mindre, jag vill kunna ha dem jeans jag hade för något år sen...

Dem jag köpte i åttan....

hade dem för ett år sen på mig..

då var jag fin...

Nu e det bara äckligt...

kan inte ha tighta kläder på mig, INTE ALLS!

Bara STORA kläder etc...

Ha knappt ngt smink nu heller...

Vet inte vad som händer.. tror en storm e påväg...


//Colgate, som inte får äta mer!!! (men ändå kommer göra det säkert, för svag idag... HELVETEEE!!!!)

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards