Alla inlägg den 6 april 2010

Av Äckel - 6 april 2010 21:14

Han borde vara MIN!

HAN BORDE VARA MIN, MIN, MIN!

INGEN ANNANS!


Ja, jag vet att jag har en pojkvän.

MEN DET ÄR INTE RÄTTVIST!

Han borde inte få göra så, när jag inte är redo att han skaffar någon ny.

Allting borde vara som jag vill att det ska vara!


JAG VILL VARA SKINNY!!

SKINNY, SKINNY, SKINNY!

Då kanske han inser vad han går miste om.

Jag vill att han ska kräla efter mig.

Så att jag kan såga honom.

Lika många gånger som han sågat mig.

Jag kämpade så hårt att behålla honom.

Trots allt han gjort mot mig.

Trots att det var jag som gjorde slut.

JAG VILL ATT HAN SKA SLUTA HÅLLA PÅ MED SINA JÄVLA FJANTERIER OCH LÖGNER MOT SIN NYA TJEJ.

Jag har bevis på att hon bara är en lögn. LÖGN LÖGN LÖGN.

Han bara ljuger för henne.

Utnyttjar henne för att hon är yngre, och så lätt!

Hon är så lätt.

Så ful.

Så många kilon.

Jag driver migsjälv galen.


Aj, aj, aj.

Vad jag blir sårad av min nuvarande boyie också.

Han menar inget illa.

Men faktiskt, så är det inte okej.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Då jag faktiskt pratat med honom om det, men det blir ingen förbättring...


Det enda jag kan tänka på är hur mycket jag INTE räcker till.

Jag är inte Snygg nog.

Jag är inte Smal nog.

Jag är helt enkelt inte nog.

Jag säger inte mycket.

Bara när jag har någonting att säga.

Alla bara driver mig till vansinne.

Alla talar om för mig, vad jag får göra.

Vad jag INTE får göra.

Men jag får ingen möjlighet att leva själv.

"Ät"

"Sitt ner"

"Le"

"Säg någonting"

"Bestäm du, eller förresten..."

"Vill någonting"

"Träna inte"

Jag vill inte äta, jag vill inte sitta ner, jag vill inte le, jag vill inte säga någonting, jag vill bestämma själv, jag vill inte vilja någonting annat än att träna. Jag vill bli smal. SMAL. SMAL. SMAL!!!!



Jag vill vara perfekt.

Jag vill vara migsjälv!

Inte någon jävla marionett.

Ska nog ut och dra en jävla äckelsten snart.

Ska stena migsjälv till döds.

Eller kanske springa.

Springa migsjälv till döds.

Då slipper jag denna jävla ångest.

Nej.

Men funderar allvarligt på att hänga mig i taket.

Eller typ, dränka mig i handfatet.

Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät, och bara försöker att sluta andas.

Men, man andas ju tillslut ändå.

Varför är det så?

Jag bara önskar att mitt hjärta slutade att slå.

Jag tänker, beodrar det att sluta.

Men det bara slår, och slår, och slår.


Nu får det fanimej vara nog.

Endast middag imorgon.

Löpning och en jävla massa sex.

Jag kommer nog inte våga väga mig imorgon.

53+

Jag är helt övertygad.

Imorse vägde jag 51. blankt.

Nu jävlar ska jag bli smal.

Jag vet att jag kan klara det.

Ni alla ska få se, se vad jag har kapaciteten till att bli.


// pepsodent.


Av Äckel - 6 april 2010 18:12

Vart jag än vänder mig känner jag att jag står ensam..

Det är tomt runt om mig..Ljudet av mina egna andetag är som avstängt och jag finns inte..


jag vet inte hur det ska förklaras..

jag mår så dåligt..

jag kan seriöst greppa tag om fett på min mage!

Å mina lår!

Det är sjukt äckligt!

Ta bort det!!!

Vägde mig efter en DÅLIG dag.,.

den visade nästan 55 kg..

jag trodde jag skulle springa till toan och trycka ned

de närmsta smala föremålet i halsen så jag kunde spy mig fri..

men rädslan för smärtan håller mig alltid tillbaka..

e det bra?


Känns dumt att min pojkvän måste stå ut med mig när jag e såhär..

Känner att de onda börjar få ett grepp om mig..

Måst bryta mig lös innan det är försent...


Men det äcklar mig till tusen..

Kan inte stoppa handen som ger mig godis..

Kan inte neka chips..

Kan inte neka bröd..

Kan ej säga nej då mamma ser på mig när jag sitter vid maten.

Man kan inte ha ätstöringar i min familj..

Jag har en inprogrammerad spärr i mig som gör att de inte går att bli helt sjuk..

För jag äter alltid när mamma säger... om jag inte drar en vit lögn..

Lögnen blir lätt fler.. även för pojken min.,..

Han har nu under dessa dagar fattat lite hur jag har det...

Tror han tycker jag e dum i huve..


Jag vill inte äta och jag gråter hela nätterna för att han haft "henne" där...

Men kan inte smälta det..

HON har hållt hans hand i skolan

HON har åkt med han, fått han att komma till henne

HON har kommit till hans hus

HON har träffat hans familj

HON har suttit och ätit middag med dem alla, skrattat, haft trevligt

HON har tagit hans hand

HON har vari i hans sovrum

HON har kysst hans läppar

HON har slitit av hans kläder

HON har låtit honom klä av henne

HON har tryckt sin nakna kropp emot hans

HON har haft sex.. med MIN pojkvän!


Att ligga i den sängen med honom nu gjorde att jag gick sönder..

Tårarna rann och ville bara inte sluta..

Slutade med att han märkte och vi la oss på madrassen bredvid sängen..

Men dagen efter står jag och sminkar mi i badrummet.. han kommer in å vi pratar lite..

sen nämner han att hon faktiskt varit i det badrummet oxå, stått precis där jag stod.

Jag FATTAR VÄL DE?! VAFAN TROR DU JAG E DUM ELLER?! JA HON HAR VARI HÄR! JA HON HAR ÄTIT MIDDAG MED DIN FAMILJ, JA NI HAR MYST FRAMFÖR NGN FILM I ERAT VARDAGSRUM, JA DU HAR KNULLAT HENNE!!!!!!!!


jag klarar inte detta... vad häneder?


Mat = Skit

Jag = Sönder


Fuck...


/colgate

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards