Alla inlägg den 25 april 2010

Av Äckel - 25 april 2010 09:34

Inatt har jag sovit jävligt dåligt.

3timmar sömn som var våltagen med mardrömmar och panik-uppvaknanden.


Det löste sig med boyie igår.

Men aj, vad det kändes nära att ta slut.

inte från min sida.

Det gjorde så sjukt ont.

Jag älskar honom så sjukt mycket och skulle inte överleva om jag förlorade honom i nuläget.


Har inte vägt mig än. men snart.

Uppdaterar då, och skriver in min vikt.


/pepsodent


Av Äckel - 25 april 2010 01:10

Poängen är inte att svälta migsjälv, för jag äter ju faktiskt varje dag.

Jag har bara minskat kraftigt på kaloriintaget och försöker motionera för att gå ner. :p


Vi är ju som sagt 2 st som har den här bloggen tillsammans och vissa saker hänger inte riktigt samman. ;)


Men det är kul att du gillar våran blogg! :)




_______________________________




GJORDE MEGAFAIL NYSS!


Kommer hem från en kompis nu.

Det första jag gör är en macka på 1500kcal.

Jag äter upp den, och kommer på att fan. jag kan inte spy just nu.

Helvete.

Tackar gud för laxo dock.

Jag vet att jag egentligen inte går ner någonting genom att käka laxeringsmedel utan det är bara tarmtömning.

Men det känns bra på vågen.

Imorgon åker jag till boyie igen.

Då kan jag lugnt och stilla äta lunch, och middag, i min egen portionsstorlek.

Jag kan motionera hur mycket jag vill.

Jag vet att det är fel.

Då jag faktiskt har diagnosen Anorexia Nervosa.

Dock har jag gått upp sedan jag fick den...

Men är påväg ner igen.



Jag har sån jävla ångest.

Snälla, säg att jag duger.

Jag behöver det.

Mår fördjävligt.

Har bråkat med boyie tidigare.

Behöver jag ens säga att det slutade i rakblad och tårar, som alltid?

JAG MÅR SKIT!


/pp

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards