Alla inlägg den 11 april 2010

...

Av Äckel - 11 april 2010 22:23

Jag skrev inte för att jag saknar dig, eller för jag vill ha kontakt med dig, eller för att du betyder något för mig. Utan jag skrev ett sms till dig för att jag e Less på att ha någon smygandes nära mig Men ändå inte säger ngt. Jag ville bara få ett vettigt slut och helt enkelt skita i allt. Men ändå se dig som den du en gång var och inte den idiot alla påstår att du är. Tydligen hade jag fel. Du var och är ett svin... Konstigt nog.Du var inte de när jag kände dig? Men att ljuga verkar ju vara din starka sida iaf. Kände bara att jag behövde få ur dig ur systemet... Men din skit som du bär runt på verkade du vilja kasta på mig, dock med stor fail för din del. Vem i sitt sinnesfulla bruk ger sig in och försöker bråka med MIG när du vet att ditt ordförråd inte är större än en 8 åring som oss läst sig dem flesta svordomarna? Tragiskt...Tro inte du betyder ngt nu bara... För de gör du inte lilla gubben.Återvänder till stället utan namn, stället utan vett och stället utan hjärta... Jag vill verkligen inte... De gör så ont...Skulle kunna falla ned och gråta... Vilket jag troligtvis kommer göra hela matten ändå... Ingen mat kommer komma nära mig nu iaf... Nu Har jag nått min max vikt... Dags att nå min mål vikt! 46 kg... De e runt 9 kg... Har två veckor att börja med en rejv start! Fettet ska bort! // Colgate

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards