Alla inlägg den 19 april 2010

?

Av Äckel - 19 april 2010 10:47

vet inte riktigt vad jag gör..

Varför smärtan i min hals lättar mig.

Den ger mig en garanti på att jag inte kommer stoppa i mig något jag inte ska äta.. dvs ngt alls!

Ha ätit jätte mkt onyttigt i helgen.. bakade snoddaskakor.. INTE okej!

De å sallad ha vari min helg..

Måste hålla mig borta!

Börjar bli svag för onyttigheter...

Röra på mig mer?


koplikation.. halsen!

Smärtan är för mkt..

All energi sugs bort illa kvickt!


Vilse...

Vill inte äta..

Inte ny när min mage iaf va lite plattare än vanligt..

Kunde gå i bh nästan en halvtimme i mitt rum utan att må illa över mig själv..

Vill fortfarande bara gömma mig...


Vill springa tills benen viker sig..

INGE mer mat...

Dock måsta jag äta på skolturen..

Eju borta några dagar..

Dem märker å blir sura när jag inte äter...

Fan!


Hemgång snart...

Kan gömma mig hos pojken och skippa maten..

Känns bra!

Han äter inte så mkt när han inte gör ngt hårt arbete...

Å på senare tid har hans sex-ork minskat..

Känns som de är min äckliga kropps fel..

Känns som han inte vill ha mig...

Kan inte tänka på det..

Tårarna kommer då..


Förlåt pepsodent! Älskar dig!


// colgate

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards