Alla inlägg den 8 april 2010

Av Äckel - 8 april 2010 10:44

Har ätit bulle & godis idag.

Men spydde efteråt.

Ska inte äta någonting mer alls idag.

Fyfan vad jag mår dåligt.

Kollade in "b"- ex blogg.

Fick världens jävla ångest.

Fick lust att tävla.

Vem är smalast?

Jag ska bli!

Jag ska nog ner och duscha nu.

Sedan ska jag med Boyie hem och vara med honom ikväll.

Funderar på om jag ska åka med han in.

Och ta ut hans hund medan han är på gymet.

Då får jag gå, hunden får ut, och boyie behöver inte stressa på gymet.

SCORE!


Idag ska jag fixa iordning mig ordentligt,

och nöööööörda vidare i min nördglasögon.

Me love!


Jessjess,

Men iaf.

Nu är det fan dags att bli smal.

På riktigt.

Idag blir det fasta resten av dagen.

Imorgon blir det max 300 kcal.

DUKTIGT NU Pepsodent!¨


// Pepepepepepepepepepsodent

...

Av Äckel - 8 april 2010 08:51

De går inte..

Tankarna på henne smyger sig på mig hela tiden!

Varför?!

Hon är så jävla äcklig!

Jag viste vem hon var hela tiden!

Har alltid ogillat henne!

Hennes gästboksinlägg till han har alltid gjort mig

illa till mods..

Å de slutar med att han blev tsm med henne

Ja det var för att komma över mig...

Han tog den närmsta..

Men de känns ändå sååå feel!

Varför mår jag så dåligt?!

Jp kanske för han e vän med henne ÖVERALLT!

Varenda hemsida etc. Dem går i samma skola å etc.

Å hon e 2 år yngre än han!

varför?


Jag har ärligt inte tid eller att tänka på henne!

har mycket nog med skola och maten..

jo där satt den.. maten


Mamma tvingade mig att äta middag igår..

Kunde inte ens skylla på halsen...

Vet inte vars jag ska ta vägen...

Vill rymma min väg och bara springa tills mina

ben viker sig...


I'm out.. going crying..

/colgate

Presentation

FUCK THIS LIFE!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards